Lnr123 Kızlar 4 ay önce sezeryanile doğum yaptım göbeğim kaldı onu nasıl yok edebilirim Leslie yapmaya başladım 2 gündür bide şimdi korse faydası olur mu
Dezehs Lnr123 ben 4. Günden sonra korse taktım yüzde elli gitti 38 gün oldu doğum yapalı ama spor için erken leslie işe yarar yap
meza Leslie ile incelebilirsiniz ama malesef sezeryan göbeği gitmiyor ben baya inceldim ama bugün karın kası çalıştırmak için spora başladım oda sizin için çok çok erken dikişlerin izle zarar verebilirsiniz