Nadiye31 öncellikle çok geçmiş olsun yavrunuza,benim oğlumun göbeği de 20.günde düştü ve sonrasında kanaması oldu bir kaç gün geçmeyince bizde çocuk acile götürdük orda bir iğne yaptılar ve bize medikalden kalem diye geçen çubuk gibi bir şey aldırdılar onunla göbeğini yaktılar birde günde iki kere göbeğini temizlemek için bir ilaç aldık iki üç günde düzeldi çok şükür,hiç korma canım hemen iyileşiyor sonrasında, yaktılar derken de öyle acılı bir işlem değil oğlum uyuyordu uyanmadı bile yakıcaz falan dediklerinde bende çok korkmuştum ama hiç korkulacak bir işlem değilmiş sizin yavrunuz da bir an önce iyileşir inşALLAH.🤲🏻