Yesidil https://ibb.co/sKTGbmC omzunda böyle bişy çıktı kızımın ama aşıdan da 10 gün geçti üstünden doktora götürdüm bugün su çiçeği mikrobu gibi dedi iki gündür böyle şükür başka bi yerine dağılmadı ama dağıladabilir su çiçeği geçirenler bu o mu bakabilir mi? Aşıdan sonra sizde oldu mu? Ateşi falan olmadı şükür huysuzluğu da yok ama işte krem verdi doktor onları sürcem inş geçer:(
Yesidil Su çiçeği geçiren vs yok mu bilen arkadaşlar ya da başına böyle bişey gelen doktor su çiçeği mijrobuna benziyor dedi ama tam da emin olamadı