Gaz sancısı sandık başta ama gayet fazlaca gaz ve kaka çıkışı oluyo zaten damlada kullanıyoruz ama asla uyumuyo memede uykuya dalıyo alınca ıh mıh ederek uyanıyo aç mı kalıyo diyerek kusana kadar emzirme sonrası mamada verdim yinede asla uyumuyo nedeni ne olabilir çok sıcakta değil bunalmıyoda kundağını açmak istiyo açıncada uyumuyo 2 haftalık bebek emmek dışında uyuması lazımken günde 4 saat anca uyuyo bu durumu yaşayanlar var mı geçici mi ya da çözebilen oldumu? Beyni bu şekilde gelişmez diyolar korkuyorum