biryavuzkusu Kızlar kiwi marka oto koltuğu kullanan varmı ? Yada başka tavsiye edebileceğiniz en fazla 2000 tl verebilirim.
Fulya1108 biryavuzkusu ben kullanıyorum ve çok memnunum☺️ Rahat konforlu dönüyor yatıyor kaliteli sağlam ne ararsan var ve 900 tl aldık:)
Ekomca biryavuzkusu bnde yeni aldım arabaya daha monte etmedk ama evin içinde kızımı oturttum gayet güzel
Fulya1108 biryavuzkusu dediğim gibi 1,5 aydın kullanıyorum isofixi de taktık koltuk yerinden oynamıyor materyal iyi tabii allah kaza bela yaşatmasın ama sağlam diyebilirim
Fulya1108 biryavuzkusu yatıyor isofixin 3 ayarı var ona göre isofixi ayarlarsan yatıyor biz ilk yanlış ayarladık isofixi dik oturdu baya sonra deneme yanılma yöntemiyle keşfettik😂😂
biryavuzkusu Fulya1108 bazıları araca takılınca zor dönüyor falan yazmış ama kafam karıştı of ne zor bebekle ilgili bişeye karar vermek