Merimexx Afedersinix ama meraktan soruyorum.42 gün oldu doğum yapalı 10 gündür falan akıntı kanama yoktu bugün sümüksu yapıda krem rengi akıntım oldu pıhtı gibi de olabilir tam anlatamıyorum.. yaşayan varmı bunu normal mi acaba