prensannesi55_ benim bebeğim de 4 aylık dün olduk sünnet sünnet yapılırken iğne de ağladı sonrası bay ağladı gün içerisinde çişini yaptıkça ağladı akşam biraz daha iyiydi şimdi daha iyi bizim doktorumuz bir kerem verdi ama pipiye sürmüyorsun bezine sürüyorsun oda günde 2 kere sabah akşam bezini her açtığımızda papatya suyu onu ilk sürdüğümğzde çok ağladı 2 3 kere devam etti bu ağlamayaları sırna azaldı 10 dak sırna da kantoran yağı damlatıryoruz okadar