Aylilams Merhaba güzel anneler Kizim 3 aylik oldu. Bu aşıyı devlet yapıyormu disarda 533 tl fiyatı var. Bu gun yaptırdık. Siz nasıl yaptırdınız
Yelda35 Aylilams devlet yapmıyor canım bizde özel yaptırdık hatta nimerox da var 4. Ayda ınuda yaptırdık
OncedenGurme Aylilams öyle ama sağlık için bir şekilde yaptırıyoruz bebeklerimize. Çok tehlikeli hastalıklar bunlar