Kızlar,benim kızım 5ayından mama reddi yapıyordu.Ara sıra içerdi içmezdi.Baby goata geçtik keçi sütünü sevdi galiba.Durum ama şöyle ki yalnız sabah kalktığında 6-7 arası o zamanlarda içiyor.Gün içinde zaten 2 kez veriyorum.Bide 18:00-19:00 arası veriyorum o zaman söyle içiyor ki yanında katı bir gıda olsun.Mesela bisküvi falan.Bisküviyi mamasından biraz ekleyip eziyorum çok azıcık şöyle ki kaşığın ucunda bile bisküvi ağzına alınca devamında biberon mamayı veriyorum içiyor biraz.Böyle böyle zar zor 90-110 arası içiyor.Şimdi sizce muhallebi,puding böyle şeylerle beraber versem sütünü ağır gelir mi midesine?