Arkadaşlar post açmıştım bilen bilir. Evolvıa Ac mama sıkıntımız var trendyoldan sipariş verdiğim sitede mama stoğu kapanmıştı. Şimdi o firma aradı elinde mama oldugunu ücreti havale yolu ile gönderebileceğimi söyledi. İstanbulda 4 depoyu arattık eczanelerde mama yok. Acaba bu adam dolandırıcı mı 🤔 gerçekmi bilemedim. Mamamız ucuz bir mama değil malesef normal fiyatı 135.