Cansusucu 6 ay 6 günlük oğlum 5.5 aylıkken tadım yapmaya başladım. Ama şuan doyurucu olduğunu sanmıyorum ki doktorlarda diyor tadım diye. Bugun mesela minnacık yumurta sarıısnı sütümle açtım minik muz ezdim zar zor 2 3 kasık verdim. Sonra 2. Uykudan sonra tarhana çorbası verdim onu biraz sevdi aslında ama abartmadım 2 3 yemek kaşığı verdim sonrasında pirinç unuyla mama deneyim dedim armutlu denedim. Onuda zar zor 2 kaşık falan yemistir zorlamadım çünkü yeni alışıyorlar. Sizinki 5 aylıkmıs ki ozaman lar biraz refleksleri zayıf oldugu için ne versen yerler ama 6aydan sonra artık herseyi ayırt edebiliyorlar. mesela 5.5 aylıkken tadıma başladığımda havuç püresi patates falan çok güzel yiyordu simdi ağzını kapatmayı öğrendi asla açmıyor. Yani neden bu kdr uzun yazdım şuan bile böyle yerken 5 aylıkken verdiğinizde abartı kaçmayın ki benimli anne sütü alıyor orucum sütüm azalıyor doymaz diye sanırm yarın tutmycm