Merhaba kızlar bebeğim küvezde kaldı üstüne göğüs ucum hiç yok sağmak zorunda kalıyorum çok uğraştık ama olmadı artık yeterki anne sütü alsın dedim ve 3 aydır sağıyorum her 4 saatte bir sağmamda 230 cc çıkıyor şükür sütüm çok yarısını buzluğa atıyorum . Her doktor kontrolüne gittiğimde doktorlar emmesi nasıl diye soruyor bende sağıp veriyorum ucum yom diyorum. Sütünüz çok erken bitecek diyorlar. Moralim çok bozuluyor. Ben beynime sütüm çok moralini bozma emmesede sütünü içiyor bebeğin sağdıkça gelir mesajını verdikçe doktorlar bile erken kesilecek sütün diyor. Sağıp verenler kaç ay verdiniz ? Sütünüz gerçekten hemen kesildi mi