Adelimmm valla bizimde öyleydi aslında hala da öyle tam olarak oturmadı düzenimiz. 6 aylık olduk. Gündüz kısa kısa uyuyordu son bi kaç gündür gündüz yattıgında 1 saati buluyor uyuması bende evde pek ses çıkarmamaya özen gösteriyorum bazen yanına bende uzanıyorum