dilancengiz Arkadaşlar bebeğim doğduğu günden beri yüzünde hep isilik kızarıklık oldu. Bir haftadır yanaklarındaki kızarıklar iyice arttı sudocrem kullanıyorum salı gününe randevu de aldım. Sizde kızarıklık için kullandığınız farklı bi krem var mı işe yaradı mı
ikievlatannesiii dilancengiz canim nasil tür kızarıklıklar oldugu onemli resim atabilirsen eger daha verimli oneriler alabilirsin
dilancengiz ikievlatannesiii profile resim kokuyorum bakar mısınız çok belli olmuyor ama resimde ama kızarık baya
ikievlatannesiii dilancengiz canim eger suratina dokundugun zaman pütürlüyse sert ve cildi kuruysa egzamadır