Keskeuyusamm Aşk olsun bizim değerimiz yok mu:) uyku konusunda benim kadar çeken olmasın. Bknz postlarıma oğlum “32” aylık maaşallah diyim gece uykusu son 15 gündür düzeldi.Kardeşi henüz 3 aylık,uyku eğitimine aşırı karşıydım ama sonradan deli gibi pişman oldum. Onun psikolojisine zarar vermem,ağlatmam diyordum ama çocuklarımın karşısında uykusuzluktan zombiye dönmüş,asık suratlı bir anne olunca daha çok verimsiz olup,zarar verdiğimi anladım. O nedenle bebeğim 5 ayına geldiğinde ben de denicem şu eğitim meselesini. Anlatmak isterseniz zevkle dinlerim.