Lisa3349 Bebegim soguk aldi burnu akmiyor amA tikanik sprey skiyorum cekmeme izin vermiyor baska ne yapabilirim kizlar.Kabiz da oldu ek gida veriyorum sert ve yuvarlak kaka yapiyor :(
elifhanimm Lisa3349 ek gıdayı ne kadar veriyorsun kuzum,burnunu aç izin vermez eliyle iter çok normal ama sen tut ellerini yap
Lisa3349 elifhanimm 4 bucuk aylikti basladigimda simdi arttirdim tadimlari gectik diye gunde iki ögun veriyorum canm bu sefer karisik verdim sanirim ondn da kabiz oldu.Kabizligi yetmez gibi bide soguk aldi grip oldu ama akmiyor burnu kuzum :( Bu bebisler Rahatsiz olunca insanin tadi tuzu kalmiyor :(
Lisa3349 elifhanimm Evet canm dokturum yarim kaseye cikabilirsin dedi emzirmiyorum sadece mama aliyor diye erken baslatti bize ek gidayi .
elifhanimm Lisa3349 çok erken olmuş ya gelişimi geride değilse. Yani üzüldüm şimdi karnına da masaj yapsın rahatlasın çocuk lütfen zaten minicik daha ,az verin öyle bol bol vermeyin bence bakın sindiremiyor kıyamam ya geçecek inşallah
Lisa3349 elifhanimm Aslinda cok guzel sindiriyordu kakasinida cok guzel yapiyordu .Ama iste karisi verince sindiremedi sanirim :( yok artik fazla vermem cnm :(