Niloskos çocukluğumdan pek bir şeyim yok ablamla ortak kullandık ve tükettik her şeyi oyuncak vs zaten az vardı annemin verdiği bir havlumuz var çocukken banyo sonrası kurulandığımız bir tek o var bugünden biriktiriyorum her gün fotoğrafını çekiyorum benim küçükken hiç fotom yok en büyük yaram kızım bana benziyormu bilmiyorum gelinliğimi saklıyorum onun için giymese bile anı kalsın ister kestirsin elbise yapsın onun için defter tutuyorum ses kayıtları alıyorum bir gün bana bir şey olursa olumak yetmez sesimi duysun onu ne kadar çok sevdiğimi daha iyi anlasın diye izleyeceğimiz yüzüklerin efendisi var harry potter var babasıyla kurtlar vadisini izler🤪🤪 aşkı memnu izleyeceğiz daha kuaföre gideceğiz kız kıza gezeceğiz inşallah rabbim nasip etsin düşüncesi bile çok güzel 🥰💕 duygulandım şuan 2. Hamileyim minik hanımada defter yapıyorum