Berenkooommm Bebeğim 6,5 aylık şuan için eşim virüs sadece. Odalarımızı falan ayırdık tedbir için ama bulaştıysa bizede çoktan bulaşmıştır zaten neyse bebeğime bulaştıysa eğer nasıl anlarım
elifhanimm Bebeklerde fazla semptom görünmüyor sanırım bir yakınım 1 yaşındwki merhaba bebeğiyle oldu bebek pozitifti ana ateşi bile yoktu siz sık sık gözlemleyelim ateş öksürük oluyormuş çoğunlukla