9buçuk aylığız sabah öğlen akşam 3 öğünü var ara öğün yedirtmedim bi türlü sabah uykusuna ve akşam kestirmesine mamayla geçiyor uyanınca bizimle yemek yiyor geve uykusuna yine mama gece de genelde 1 bazen 2 kere mama 1 yaşına kadar mamayı azaltmayı çok düşünmüyorum