Ozlemberkay Almilaninannesi kaynar suya koymuyorum zatn suyu kaynatip bekletoyorum soguyor sonra mamayi koyuyorum
Cagla Evet cnm öyle yukseliyor normal ama 160 iciyor diye bakmiycaksn. 150 koyuyosan su. 150 iciyo oluyor. O 10-20 ml farketmez çünkü sen suyu 150 koyuyosun zaten. O ona göre ayarlanmış yani❤️
Mom06 Ozlemberkay çok takılma böyle şeylere önce mama sonra su koy karıstır kaç olursa ölçeği mesela ben şuan 90 mle 4 ölçek koyuyorum çünkü 120 yaptığımda kusuyo 90a 3 ölçek yapıncada doymuyo ona görede su içiriyorum aralarda
Ozlemberkay Mom06 bnm oglm hep kabiz 😑😐😑2 gnde bi fitil vermeliyim obur tuu yapmiyor 9 gn sonra 6 aylik olacl
Mom06 Ozlemberkay fitilede alıştırmamak lazımmış canım bağırsak düzenleyici bi şurup var tribudat diye 1 ay kullandık çok iyi geldi 5 günde bi yapıyodu hergün yapıyo artık doktoruna bi danış istersen
Ddd00 160 cc yapıyorum ben 2 buçuk kaşık koyuyorum az mı benim ki Anlamadım çoğu kişi 5 kaşık falan demiş bu Arada mamamız da similac
adelheid Mer2626ofll derodunya odaya soğan kesip koyun bence, bebekle ilgili fikrim yok ama soğan mikropları alır en azından.