Ozlemm-19 Kızlar 50 günlük kız bebeğim var normalde 1 2 kez kaka yapardı bugün 4 kez kakasını yaptı endişelendim normal mi sizce sizin bebişler günde kaç kez kaka yapıyor yardım lütfen 🙏
Ozlemm-19 Benim kız çok gazlı heralde yapmadığı zamanlar bana normal geliyor suan biraz düzeldi sanırım