Deryadila25 Kızlar bir bucuk aylık kızıma kimyon suyu veriyorum kücük bi biberon akoydum sabah akşam bikere cektiriyorum acaba cokmu veriyorum azmı veriyorum bilemedim bu konuda tam bilgisi olan varmı
Karanbuse11 Deryadila25 benim doktorum 2 çay kaşığı kadar verebilirsin dedi kimyon ve rezene çayını şekersiz olarak
Yunusemreveannesi Deryadila25 bende bebegime verdim bi lacker iyi geldide bi kere yapip biberona koyup hep onumu veriyosumuz her seferinde yenimi yapiyosunuz ben her seferinde yeni yaptim ama bi kere yapip biberona koysam olurmuki
Deryadila25 Busbus58 yo herkes bebege veriyo ibrahim saracoglundan dinlemiştim ama ölcüsünü bilmiyorum ben mamada vermek zorunda kaldıgım için bebegımde gaz oluyo
Deryadila25 Emineuyar bir cay bardagı suya bir cay kaşıgı kimyon bir haşım kaynatıp sonra bitane seker
alioglanmom Deryadila25 bende kullandım kimyon bebeğime. 1- 2 çay kaşığı kadar veriyordum hiç gaz problemi yaşamadık.
Yunusemreveannesi Deryadila25 bi kere yapip suzuyosunuz sonra biberonda bitene kadar veriyosunuz dimi yanlis anlsmadim