ikbil20 19 numara olduğuna göre yeni yürümeye başlamış o yüzden büyük alırsanız yürüyemez tam numarasını tercih ederim ve hafif, yumuşak yürümesi kolay ayakkabı olmasına özen gösterelim bende ucuz ayakkabı almadım Nike almıştım 200Tl indirim fiyatıydı ama iyice yürümeyi öğrensin sonra 1 numara büyük tercih edebilirsiniz 1 sene giymesi için başka türlü olmaz 2 numara büyük alırsanız yürüyemez çünkü daha bebek hem yürüme şaklini bozar ve çabuk büyüyorlar o yüzden bir ayakkabıyı senelerce giyemez