jotorofikgadin İnternetten araştırdım ama tatmin edici bişey bulamadım. Doğumdan sonra nerdeyse 50 günden fazla lahusalik yaşadım sezeryan olmuştum. Bebeğim şuan sekiz aylık hala hiç regl olmadım. Normal mi ki aynısını yaşayan ya da doktora görünen var mı. Hamilelik döneminin sonralarında doğru artık jinekolojik muayene fobim oldu gitmek istemiyorum doktora normalse
Aslhn266 jotorofikgadin ilk 1 yıl normal sayılıyor doktorum 1 yıl geçtikten sonra olmazsan gel mutlaka demişti kendinizi strese sokmayın bende sezeryan doğum yaptım 7 aylıkken kızın ilk regl oldum