Biz 10 gündür karantinadayz kaynım pozitif di iki gün önce eşimin de pozitif olduğunu öğrendik bende dün test yaptırdm negatif benim bebeğim 4 bucuk aylık ateşi 37.8 Corona mı dişten mi ateşi var nasıl ayırt edicem sağlıkçılar bebeklere test yapılmadığını söyledi bilgisi olan nolur yardım edin çok korkuyorum ☹️