Bizde de durum Allah eşimin gönlüne göre vermesi sonucu oldu 🙈 benimkilerin arasında 29 ay var,yalan yok aşırı zorlanıyoruz. Kıskançlık meseleleri,2 yaş sendromları falan:) keşke diyorum ya daha küçükken olsaymış ya da kreş döneminde.Birlikte büyürler tezini yaşayacaksınız,sizin için inanın daha kolay olacak.Doğum kısmı da biliyosunuz ki herkesin direnci farklı.En çok zorlanan bile max. 15 günde toparlanıyor zaten. Allah tamamıne erdirsin inşallah🌿