Baby_Mila vegaferonu anlatirken ben farkli marka alicam dedim hangisi diye sordu söyledim kan damlasini 4 damla olarak kullan d vitamini 3damla kullan.
kilo başı kullanilmiyor onlar doktor tavsiyesiyle sorun oldugu için mi ne o tarz bir sey dedi o yuzden kilo başı kullaniliyor vs dedi sen 4 damla kullan dedi burda herkes kilosuna göre kullaniyor bana niye öyle dedi anlamadim