ledeyna06 Anne sütü+mama ile besleniyordu. 5,5 aylik arada bir tadimlar yaptirdim. Tam anlamiyla 6 ayda başladık. Alerji, kilo problemi vs. yoksa erken başlamanın pek bir mantığı yok açıkçası. Yemek secer, yemez diye düşünüyorlar ama bu tamamen bebeğin mizacı ile alakalı bence. Benim oğlum her şeyi yiyor, hic yemek secmedi bugüne kadar 🤷🏼♀️