AslanK Bebeğim 7 aylık dün menenjit aşısı olduk dün ateşi 38 olmuştu dünden belli hiç düşmüyor doktorumuza sorduk 48 saat ateşin yükselmesi normal 48 saatten sonrasında ateşi olursa getirin dedi ama şuan 39.1i gördüm bunu yaşayan var mı
Mervebthn AslanK bizde dün vurulduk Allaha şükür ateşimiz olmadı. Çocuğu atlet ve külötlü çorapla bırakın calpol şurup var ondan 1 çay kaşığı verin Allahın izniyle geçer. Benim diğer aşilarda ateşi çıkmıştı doktorum böyle yapın demişti