Kızlar benım ilk bebegım ve allaha şükür kilosu da iyi 4 ay 13 günlük size sorumak istediğim sey oğlum sadece anne sütü alıyor 3 haftadır 10 grm dahi kilo almadı evde tartıyorum doktora da dedim kilosu gayetiyi dedi evet kilosu iyi ama3 haftada hic kilo almaz mı kilosu oldu gibi kaldı ne düşüyor ne artıyor siZce de bi garip degil mi gariplikten kastım aceba sütüm mü yetmiyor diye düşünüyprum kaynanamla konustum saolsun cocuk kıyaslmayı cok sever çaltırmadan yaptıgını düşünür sütün yetmiyor diyor sanırm öndeden hak vermezdim oğlum kilo alımı iyiydi ama suan hak veriyprum