GunesliHayat Merhaba kızlar.Bebeğim artık her şeyi kendisi yemek istiyor.Eliyle kolay kavrayabileceği,küçük paslanmaz çelik çatal kaşık önerisi istiyorum.var mı şunu kullanıyorum çok memnunum diyen?ikea da gördüm ama emin olamadım?
Atelci GunesliHayat kahvaltılık küçük çatallarımdan veriyorum ben 🙈özel olarak aldım ama alamıyo onunla sinirleniyo
4cocuklubiannee_ GunesliHayat merhaba çelik olarak ben daha önce english homedan almıştım takım olarak satılıyor ondan memnunum.silikon da oioi kendi yiyebileceği şekilde yumuşak.
GunesliHayat 4cocuklubiannee_ teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.silikon var ama onu yemek için değil diş kaşımak için kullanıyor 🙈🙈 english home a bakacağım hemen 😇
GunesliHayat Mariposa benim kızım 18 aylık kavraması falan oturdu aslında ama benim ona yedirdiğim uzun saplı kaşığı ağzına götürürken zorlanıyor.peki karacanın uçları falan nasıl?bir de sap boyundan ötürü rahat kavrıyor mu bebeğiniz?küçük mü yani?internetten alacağımda görme şansım yok.
Mariposa GunesliHayat bir de skip hop çatal kaşık aldım ilk onları kullandık kavraması çok kolay oldu
Mariposa GunesliHayat 27 aylık suan normal çatal kaşığı da kullanıyor. Uçları çok sivri değil küt biraz. Rahatlıkla peynire makarnaya vs batirabiliyor
Mariposa GunesliHayat skip hop , Karaca’ya göre daha kullanisliydi ilk onu kullandık çok güzel kavradı ağzına götürdü hatta hic dökmedi kaşığından. Onun çatal boyu daha uzun . Karaca’nın çatal boyu daha kısa sapi uzun. 18 aylık olmuş karacayı da kolaylıkla kavrar bence.
nursocum GunesliHayat doddl aldım çok güzel kavraması 14 aylık olmasına rağmen güzel kullanıyor biraz pahalı ama tasarımdan oda. alternatif olarak skip hop önerebilirim