MahirinAnnesii Merhaba 3 buçuk aylık bebeğim üşüttü ateşi çıkıp iniyor ilk bebeğim neler yapabilirim daha hafif atlatması için acaba
Mircet MahirinAnnesii belki üşütme değildir idrar yolları iltihaplana bilir doktora gittiniz mi acaba
MahirinAnnesii Saripapatyammm 37 buçuk oluyor doktor bize parol ateş düşürücü ağrı kesici vermişti onu veriyorum kalın giydirmelimiyim çok terliyor
MahirinAnnesii Mircet yok gitmedim dün güneş vardı diye biraz balkona çıkardım esiyordu ondan sonra burun akıntısı hapşırma öksürme üşüttü büyük ihtimal