Asafmomm Eline ekmek falan veriyorum ben hem dislerini kasiyor ona alisti biskuvi falanda alistirdim. Corbalarini hep et suyu ile yapiyorum.Tarhana corbasina az bi kiyma koyuyorum onuda yogurtla yediriyorum. Kofte ne zaman yedirsem kusuyor. Bende alistirmak istiyorum, cok uzuluyorum. Suan dis doneminde zorlamakta istemiyorum az yiyor diye. Doktorda zorlama alisir zamanla dedi pes etmemek lazim azda olsa biz yerken biseyler sokuyorum agzina 😀 Kuscak yedigini cikaricak korkusu var bide tabi