Merhaba. 16 aylığız hipp combiotic kullandık. Ama gece beslenmesini kesemedik. Acıkıyor uyanıyor 2 3 kere son zamanlarda. Çevrem mamayı değiştirmemi önerdi. Bebelac dediler bebelac aldım. 4 gündür içiyor be gece uyanmıyor ama kaka sulu gibi olmaya başladı. Dokundumu sizce. Bugün hep hipp verip deniyeceğim. Merak ettim belki üşütmüşte olabilir ama mama değişimiyle aynı zamana denk geldi. Hippten içtiği cc ye göre daha az içiyor. Mama değişimlerinde genelde kabızlık duydum bizde tersimi oldu acaba. Fikri olan var mı?