HiraNurveAnnesiii Hanımlar sezaryan doğum yaptım Owli korseyi önerende var önermeyende,çok kararsız kaldım !aranızda alıp kullanıpta memnun kalan var Mı ? İlkbahar ve yaz için uygun mu ?terletiyor mu?
Tugcee11 HiraNurveAnnesiii normal doğumdu benimki cumartesi yaptım doğumu pazartesiden beri kullanıyorum şişliğim indi iyi ki almışım diyorum tabi daha başındayım ben :)
Icot HiraNurveAnnesiii bunu ben de merak ediyorum , resimlerimde bitiş yeri dikişe denk gelecek gibi duruyor o yüzden kararsızım.
srpgnr Bende burada bekleyeyim,yamuna korseyi çok öneriyorlar bu arada doktorum sadece karnımı değil dikişlerimi de kapatmasını istedi aksi halde şişme yapabilirmiş