Merhabalar, Almanya’daki birine sms atıldığında gidip gitmediğimizi anlamamız mümkün mü?
Şöyle ki ben mesajı yazdım ve rehberimdeki kayıtlı kişiye attım ücreti hattımdan düştü ekstra bir şey yapmam gerekiyor muydu? Mesela numaranın başına sonuna kod ekmek gibi? Yoksa ülkemizdeki gibi direk atabiliyor muyuz?