Zuzuuu Kızlar bu tedavilerin alerjiyi geçirdiği iddia ediliyor yaptıran ve ya çevresinden duyan var mı 😒 Kızımın durumu iyi değil çünkü 6 ay ı beklemek istemiyorum artık solunum sıkıntısı olmaya başladı 😏
Zeynebinannesi Zuzuuu ben de merak içindeyim. Ankarada yapan yerleri arastırıyorum. Yüzü yara.. Ankara da dr nihat özkan ( dermatolog ) varmış.. bu ismi de verdıler.. giden duyan var mı , bir el atsın..
Nekwa Zuzuuu bio.. neyse onu bilmiyom da akupunktur bende sinuzit için yatırmıştım ama o sürelik geciyor sadece Hacamati daha cok tavisye ederim bi arastirma yaparsanız.... Hacamati dr.larda yapiyor.
Zuzuuu Enesim Prof çocuk nörolojisi ile görüştüm beyin ve sağlığı konusunda hiçbir sorun olmayacağını söyledi yaptıra bilirsin
Zuzuuu Enesim Yaptıranlar olumlu sonuç almış burada da bir yaptıran vardır ümidiyle post açtım %70 alerji hep çocukların
Zuzuuu Zeynebinannesi Ben Isparta'da yaptıracam Prof çocuk nörolojisi ile görüştüm yaptırmam da bir sakınca olmadığını söyledi artık beklemek istemiyorum kızımın egzaması çok kötü sade aptamil pregomin as ile beslendiği halde böyle kaçak da yok emzirmiyorum çünkü
sedaadogan Zuzuuu ispartada kime gittiniz alrjisi icin benm kizimdada çıktı.Doktor bulamadm.yardimci olursanz sevnrm
Zeynebinannesi Zuzuuu yaklasık 1 saat kanloya bağlı kalıyormus cocuk, bebegı 1 saat tutabilecekmısınız, ben bırının yanında uyatamıyırum bile..7 aylık
Zuzuuu Nekwa hacamatı da duydum evet 😏 İyi gelicek tamamen bitirecek alerjiyi Biorezonans kablolarla oluyor hacamat canım yanmaz mı 😏
sedaadogan Zuzuuu ben bnde ispartada otryrm.şehir hastnsnde alerji uzmanına gttm.kaka da kan geldgi hlde bseyi yok dd gönderdi.Bugün elvAn yıldıza gttm ve alerji degeri yuksek kaka da gizli kan ckt diyet verd hmn.Eşim görev tek başıma bgn neler atlttm
Sssmyy Zuzuuu bebegınız nasıl belırtiler gosterıyor, sut alerjısi olduğuna dair? (Yüzde egzama,yeşil kaka vs.... gibi)
Zuzuuu Sssmyy Kanda çıktı alerji olduğu hiçbirşey yoktu ilk ay aşısı olduktan sonra kakada kan fışkırtarak kusma sürekli ağlama ve gaz sonrada egzama oluştu 2 ay aşısında egzaması iyice azdı