Dyldrm benimki de 5 aylık bende tutuyorum şimdilik bi sıkıntı yok. Hatta aksine sütüm arttı. Normalde çok su içen biri değilim malesef. İftar sahur arası korkudan çok su içiyorum. Hergün kayısı kompostosu ( hoşaf) yapıyorum. Çokta çay içerim. Eee Birde gece yemek yemek de etkiliyor galiba. 😅 Ama midem son saatlere doğru kazı çalışmasına başlıyor 😅