Aysenurl
Ben spinal olmustum ondan ötürü bel ve bas agrisi olmasın diye yemek yasaği kalktiktan sonra 2 paket acı kahve ictim,bir de yanima kayisi hoşafi yapmıştım ondan aldim gaz kabizlik sorunlarim olmasin diye rahat olmuştu.
Hemen hastaneden süt çayi ve süt damlasi vermislerdi ona bagli mi bilmiyorum hemen gelmisti benim sütüm bir de bol su tabii.
Pijaman,terligin,kapaliysan yazman,terleyecegin icin yelek,çorap ve ped
Bebek icinde hastane cikisi,extra zibin,bez fazla abarti cantaya gerek olmuyor zaten bu yazdıklarım disinda