Mirayslck Esrayd Doğması gerektiği takvime göre hesapladım .Atak süresini bir hafta sayıyor ve bitmiş görünüyor
Esrayd Mirayslck siz 3. Ay atağını bitirmişsiniz sanırım 4. Ay atağı daha şiddetli ve uzun süren bi atak burda öyle okudum hep ☹️
_BirAnne Esrayd valla tutmamak daha zor kaçak göçek yemek yiyorum vicfan azabından 😂kocamdan saklanıyorum
emation55 Esrayd benmde bebeğim 3 ay 20 günlk ne biçim birşeyms bu atak valla anam ağlıo tek bakıom bebeğime gündz imkanı yok yattığı yerde durmaz sürekli ağlamaklı babasında bile durmuo sürekli kucak istio çok yoruldm kaç gündr duşa bile giremedm yani