Dilekkkkkk
Kızlar 3 ay 16 günlük olduk 20 gündür mana ilke gidiyoruz fakat içmesi gereken doktor 2 saate 90 diyor kızım 3-4 saatte bi çok acıktı için 60 içio doymaya başlayınca daha da içmiyor doktorumuz alerjik oldu için normal mamada veremiyor tedavi maması kullanıyoruz içine neler kattık olmadı pirinç unuyla yapıp verelim dedi doktorumuz verdik oda alerji yaptı 🥺 üzülüyorum aç duruyor im gidiyo su ver bi biberon içer.