6 aylık olmaya 10gun var.uyku düzenimiz berbat oldu.dun aksam 7 den gece 2 ye kadar uyumadi.neden neden ya.canim çıktı sürekli oyalamaktan.orucluyken ekstra zor oluyor.yerine yatyrm uyanıyor.2 3 kere uyutup uyutup yerine koyuyorum.benim uykularım kalmadi zaten yat kalk yat kalk gecede sık sık uyanio emio.deliricemmmm😔