Bebeğim 3,5 aylık, sürekli emme istiyor, ama illa meme değil, emzik olur elleri olur ne bulursa yani, şu an oral dönemde olduğu için normal olduğunu biliyorum ama ben konuşmak istiyorum mesela onunla, o da agu sesleri çıkarıyor ama emzik olmayınca ağlıyor sürekli, oyalayamıyorum, bişeyler göstereyim istiyorum kitap falan belki ilgisini çeker diye biraz bakıyor ama sonra yine ellerini götürüyor ağzına, emmezse de ağlıyor zaten, bu durumlar kaçıncı aydan sonra geçiyor acaba