Merhaba kızlar oğlum 6 aylık doğdugundan beri her ay rutin kontrole götürüyorum 1 yaşına kadarda götürmeyi düşünüyorum amacım gelişimi desteklemek birşeyler öğrenmek ve takibini yapmak ger görelim ki gittiğimiz doktordan memnun değilim bu konuda evet alanında iyi bi doktor ama her ay sadece boy kilo öğrenmeye 120 tl vermek istemiyorum boy kiloyu evde saglık ocagında da ogrenırım ıstedıgım gelişimi hakkında bilgi versin neler yapabılecegımız konusunda bilgilendirsin. Kocaelide gittiğiniz memnun kaldığınız doktor varmı ?