[silindi] Kubra4416 evet evet emzirirken 1 yaşında oglum var ve oğlumda huzursuzdu ona da sütten geçti ve iyi oldu çok şükür çk agrınız olursada parol içebilirsiniz
Mirayse 38eg Kubra4416 Selinsu1 aay1 arkadaslar beniöde 15günlük bebeiğim var salı günü migremin tuttu carsamba da devam etti sünden beride vücut ağrım var hafifi bulantıda oldu gecti dün. Ama dayanılmıcak ağrı değildi biraz önce iftar saatinde bir titreme veldi bana yatağa zor attım kendimi bebeğim ememk istedi zor emzirdm bayılck gibi oldum. Snra kalkıp ateşimi ölçtüm 37.8 cıktı. Corona olduğumu düşünmüyordum atesm cıkana kadar cünkü evden cıkmıyorum doğum yaptım için eşimd egeceb hafta test olmuştu iş yerinde rutin test yapıyorlar negatifti. Ama sümdi atesm hafif tükselince acaba mı dedim ama öksürük koku tat kaybı vs yok bnde. Be düşünüyorsunuz. Teste gidebilirm tabiki ama eğer yeterli dğeilse belirtiler gitmek istemiyorum cünkü sonucta test verirkende coronolu olması ihtmali yüksek kişilerle karsılascam ve bebğim kücük. Ya ben coronolu değilsm ve bana orda bulaşırsa die tesirgin oluyorum.
38eg Mirayse dün eşim akşama doğru birden baş ağrısı ve baş dönmesi ile başlamış eve geldi çok üşüyorum donuyorum dedi oysa hava ve ev gayet sıcak ben oruçlusun ondandır dedim iftarı yaptık geçmedi gitti test verdi sabahına aradılar pozitif diye gece de baya kötülendi ama ağrıları başladı saç diplerime kadar ağrıyor dedi şiddetli ateş yoktu ama ateşi de çıktı şimdi yatıyor çok şiddetli olmasa da ağır geçiyor ağrılar baş dönmesi üşüme devam ediyor ama tat koku kaybı vs yok şimdilik. Herkeste farklı seyredebiliyor çok dikkat etmek lazım
aay1 @Mirayse valla canım karar senin tabi ama banada üşümeye geldi benimde ateşim 37.2-37.3-37.5-37.8 diye yükseldi gün en son da 2 gün sonra 38.5 ları görmüştüm bende de koku tat kaybı olmadı öksürük de yoktu sadece ateş vardı 2 gün sonra hafif öksürmeye başladım başka da bir problemim yoktu hafif de halsizliğim vardı ama annemlerde oldu onda mide bulantısı falan da yapmıştı anlattıkların korona belirtilerine uyuyor test yaptırmanı tavsiye ederim ama dediğim gibi sen bilirsin eğer pozitifsen önlem almazsan da bebeğine zararı var yada gitmek istemiyorsan ne olur ne olmaz corona kapmayayım diye pozitifmiş gibi tedbirini al bebeğinle ilgilenirken
Mirayse aay1 canım cevap için teşekkür ederim annemdede eklem ağrıso vardı o gitti verdi test biraz önce onun sonucuna göre bende test yaptırırm artık. Size yazdıktn snra parol içmiştim şimdi be ağrı kaldı nw ates
Elif-meva 38eg bende 1 hafta önce aynı postu açtım. Bebeğim 8 aylık. Ben pozitifim eşim negatif. Benim 6. Günüm çok şükür ki sadece parol kullanarak atlatmaya çalışıyorum ki benim çok sıkıntım olmadı ama. Eşim salonda ben odada yaşıyorum bebeğimle. Elimizden geldiğince aynı ortamda bulunmamaya çalışıyoruz. Her gün bi yerleri dezenfekte etmeye çalışıyorum elimden geldiğince
38eg Elif-meva benşmde eşim pozitif benim test negatif çıktı eşim salonda kalıyor biz bebeğimle beraberiz korkuyorum açıkçası nagatif pozitif olursa diye ama artık beslenmeye çok dikkat edicem birde temizli vs derken inşallah hepimiz çok rahat atlatırız bu süreci 🙏🏻
Ssss Merhaba . Acaba ne belirtiler vardı paylaşabilir misiniz . Bende grip oldum acaba korona mıyım diye korkuyorum çok insan var böyle grip gibi olup covid olan . Burnum akıyor başım ağrıyor boğazım yanıyor sizce olma ihtimali var mı
birkahvee Benim bebeğim 2 yaşına yakklaştoğı için memeden kesecektim zaten,ilaca başladığım içn ağırdım. Yarın 3. Günüm şimdilik iyiyim bitki çayları meyveler yiyip içiyorum udi hindi yağ ve özel bi karışım macun yiyorum. Ağrım olunca ağrı kesici alıyorum
aay1 @Mirayse parol iyi geliyor Bende onu içtim hep 4 saatte 1 içebilirsin ama sen yinede hep ateşini kontrol et çünkü insan garip bir şekilde çok üşümüyor ateş çıktığında ondan belki hissetmeyebilirsin düşük ateşlerde