Karamgurme Yeğenime birinci yaş hediyesi alacam kıyafet vs ihtiyacı olan birileri değil ama neler kullanışlı olur o dönemdeki bir çocuğa önerisi olan var mı
Mrcemn Karamgurme geçenlerde oğlumun doğum günüydü kontrollü çocuk bisiklet almışlar önünde panda var oğlum bayıldı hem çok kullanışlı sürekli de içinde inmek istemiyor trendyola yazarsanız hemen karşınıza çıkar
3MelekAnnesi3 Karamgurme en güzeli su devirde para vermek sahsen oglumda 1 yas gününde 500 lira harcadım geri toplanan para 700 oldu 😂en azından harcadıgımı cıkardım geri kalanına da ogluma mama bez aldım 😂
Karamgurme 3MelekAnnesi3 para da biraz karşılıklı gibi oluyor ya mesela ben yeğenim doğduğunda altın taktım bana da geri geldi aldığım hediyeler kalıcı oldu
adastra Karamgurme Yeğeniniz kız mı erkek mi bilmiyorum ama benim kızıma halası künye almıştı, ihtiyaçtan ziyade hatıra kalabilecek birşey bence çok hoş bir hediye ☺️
adastra Karamgurme Durumunuz elveriyorsa akülü araba alabilirsiniz, daha uygun istiyorsanız yaşına uygun bisiklet olabilir bunlar da güzel hediyeler☺️
DoruKalpp Karamgurme erkek bebeğe de bileklik künye güzel oluyor gene yeğenime annem yaptırmıştı 1.yas gununde
DoruKalpp Karamgurme ben yeğenime 2.yas hediyesi kitaplik masa sandalye ve ayaklı yazı tahtası aldim. Annemde gene torununa bisiklet altı su üzeri tenteli olanlardan önünde panda var baya popüler. 1 yas için uygun olur mu bilmem ama
Aybarss_Mom Karamgurme isimli albüm olabilir çiçek sepetinde görmüştüm hoş duruyordu ya da diş kutusu hepsiburada da vardı
Woody Karamgurme Bunu atacaktım ama ben aldıgımdan 400 500 civarıydı. Bunun üzerine az daha koyulur akülü araba alınır https://www.tekzen.com.tr/sunny-baby-zw455ep-mini-cooper-push-car-pedalli-itmeli-kirmizi-2223037?gclid=Cj0KCQjw6-SDBhCMARIsAGbI7Ujh7X4aJMMGM_aklX0TRmg6luZISeDt-sxjklcRkuHP3Sr8mJCHF-AaAm3REALw_wcB İtmeli bisikletler var. Onlara da bakabilirsiniz farklı olarak.
Nisan_35 Karamgurme ablam benim kızıma montessori kitap yaptırmış keçedeb tamamen el emeği bebeğim bayıldı ( 150 liraymış bu arada 😈) ama çok değişik ve güzel tavsiye ederim