Hzl Ben hamile kalmadan once yaptiriyodum hamile kalinca yarim kaldi bana doğumdan 6 ay sonra gel devam ederiz dediler ilk 6 ay cok onemli ben saçımı bile boyatmadim doktorum boyayi 6 ay önermiyoruz dedi ben de bekliyorum.3 ayınız kalmis siz de bence bekleyin ne olur ne olmaz.