Asel-pinar bizde ilk çocuk doktoruna göstermiştik oda bize mustela önermişti geçmemişti sonra bizi cildiye yönlendirdi kortizonlu krem yazdı hemen geçiyor ama benim kızımda hala egzama var atopik egzama var küçüklüğmden beri sizinki şampuandan dolayı olduğu için geçer yeniden tekrarlamaz diye düşünüyorum