Svcnvebebegi ben pediatrik fizyoterapistim. Burdaki önerilere kulak asmayın hic birisi uzman degil ben bu işşn uzmanıyken bebegi görmeden yorum yapamıyorum.teshis konulmus olsa bilr Her hastalık kişiye özgüdür hazır paket bir seyler önermek uygun olmaz. Bir nörolog, birde fizyoterapist görsün ikiside iyi derse sıkıntı yok kaldı ki saglıklı bebekelre bile bazen ufak tefek dokunudlarla yardım ediyoruz eminim iyi bir meslektasım size her durumds yardımcı olcaktır birebir gidip görünmenizde fayda var.