Azraninnnannnesi 6 ayı devirmişsiniz ne güzel hatırlıyorum daha öncede yazışmıştık benm kızımda hala aynı bigün emiyorsa ertesi gün emmiyor 3 ay 10 günlük oldu pes etmeyin uykuda emiyor nasılsa gece cepte gündüzde uykuluyken emse bi kere emse kapatır açığı. Gezdirerek emziriyorum ben bazende şarkı söyleyerek sürekli dikkatini dağıtarak bazende hiçbiri işe yaramıyor Allah sabır versin bize çokca